cine suntem

despre noi
 

Suntem o echipă cu experiență de peste 20 de ani.

01. Integritate

02. Obiectivitate

03. Competența profesională

04. Confidențialitate

05. Respectarea standardelor si normelor profesionale

06. Profesionalism

07. Independență

optimizare

Plusurile noastre

Tehnologia utilizata in cabinetele de contabilitate a evoluat radical in ultima decada odata cu aparitia aplicatiilor online ( in cloud ) aproape pentru orice domeniu.

O afacere moderna poate folosi un numar de pana la 40 aplicatii online pentru serviciile oferite clientilor si pentru a-si desfasura activitatea proprie.

%

Timp Câștigat săptămânal de către client

%

Timp Redus în integrarea contabilității clientului

Traditional intalnim intr-un cabinet de contabilitate doua grupe de aplicatii

  • aplicatii orientate catre client – software pentru contabilitate, facturare, stocuri, salarizare, etc.
  • aplicatii pentru managementul intern al cabinetului – planificarea resurselor, managementul organizatiei, etc.
Pe langa aceste grupe, inca doua grupe importante au aparut in ultimul timp :

  • aplicatii pentru managementul activitatii clientului
  • comunicare
Aceste grupe sunt prezentate in tabelul de mai jos. Componentele de infrastructura care sunt orientate catre client apar in stanga, cele interne cabinetului in dreapta.

Client <-> Cabinet

Componentele infrastructurii

Servicii clienți

  • Consultanta
  • Taxe
  • Expertiza contabila
  • Contabilitate
  • Salarizare
  • Consultanta IT

Managementul clientului

  • Sisteme personalizate de raportare pentru client
  • Colaborare client
  • SBI ( small business intelligence )
    Totalitatea tehnologiilor, aplicatiilor si procedurilor pentru colectarea, integrarea, analiza si prezentarea informatiilor despre afacere. Scopul SBI este de a ajuta la imbuntatirea deciziilor de afaceri.

Comunicare

  • Comunicarea cu clientul
  • Comunicarea in interiorul cabinetului

Managementul intern al cabinetului

  • Managementul relatiilor cu clientul (CRM)
  • Facturarea
  • Proiecte si activitati
  • cronologia si istoricul activitatilor
  • Personal si alocare timpului
  • Documente
  • Fluxul de activitati
  • Practici si proceduri , know-how

Avantaje

Organizare și comunicare

Proceduri si flux de lucru

Proceduri si procese transparente

Analiza afacerii inainte de preluare, identificarea din timp a riscurilor.

starea lucrărilor contabile la nivelul companiei

Desigur aceasta depinde și de rapiditatea cu care dumneavoastră ne puneți la dispozitie documentele si informatiile relevante.

Analiza afacerii

RAPORTARE ACCESIBILE ONLINE

Veți avea oricând o imagine reală și actuală a afacerii, cu cei mai importanți indicatori și situații financiare.

Cash flow si Buget personalizat

Actualizat permanent.

cfo extern

Beneficiați de un pachet specific de rapoarte și analize.

Managementul documentelor

transmitere pe cale electronică

Informatiile vor putea fi prelucrate in timp real, reducerea timpului cu pregatirea documentelor.

Adresa email dedicata

Știți intotdeauna unde sa trimiteti documentele

consultanță IT în vederea automatizării proceselor dumneavoastră

Scăpați de operațiunile repetitive.

Arhive electronice indexate

Accesați imediat copiile după facturi, contracte și restul documentelor în condiții de maximă sigurantă.

Comunicare modernă

Pe lângă clasicul telefon veți putea lua legătura cu noi prin intermediul Microsoft Teams și WhatsApp.

Cunoștințe

proceduri, procese și fluxuri informaționale

Optimizați procesul financiar contabil din cadrul companiei dumneavoastră.

Consultanta IT in domeniul software si hardware

Alegeți structura optimă pentru suita de aplicații financiar contabile.

Consultanți

O echipă de profesioniști

Bogdan pereteatcu

Expert Contabil

EXPERTIZA PE CARE POȚI CONTA

FĂRĂ TIMP PIERDUT PE DRUMURI

Pin It on Pinterest