cine suntem
despre noiSuntem o echipă cu experiență de peste 20 de ani.
01. Integritate
02. Obiectivitate
03. Competența profesională
04. Confidențialitate
05. Respectarea standardelor si normelor profesionale
06. Profesionalism
07. Independență
optimizare
Plusurile noastre
Tehnologia utilizata in cabinetele de contabilitate a evoluat radical in ultima decada odata cu aparitia aplicatiilor online ( in cloud ) aproape pentru orice domeniu.
O afacere moderna poate folosi un numar de pana la 40 aplicatii online pentru serviciile oferite clientilor si pentru a-si desfasura activitatea proprie.
%
Timp Câștigat săptămânal de către client
%
Timp Redus în integrarea contabilității clientului
Traditional intalnim intr-un cabinet de contabilitate doua grupe de aplicatii
- aplicatii orientate catre client – software pentru contabilitate, facturare, stocuri, salarizare, etc.
- aplicatii pentru managementul intern al cabinetului – planificarea resurselor, managementul organizatiei, etc.
Pe langa aceste grupe, inca doua grupe importante au aparut in ultimul timp :
- aplicatii pentru managementul activitatii clientului
- comunicare
Aceste grupe sunt prezentate in tabelul de mai jos. Componentele de infrastructura care sunt orientate catre client apar in stanga, cele interne cabinetului in dreapta.
Client <-> Cabinet
Componentele infrastructurii
Servicii clienți
- Consultanta
- Taxe
- Expertiza contabila
- Contabilitate
- Salarizare
- Consultanta IT
Managementul clientului
- Sisteme personalizate de raportare pentru client
- Colaborare client
- SBI ( small business intelligence )
Totalitatea tehnologiilor, aplicatiilor si procedurilor pentru colectarea, integrarea, analiza si prezentarea informatiilor despre afacere. Scopul SBI este de a ajuta la imbuntatirea deciziilor de afaceri.
Comunicare
- Comunicarea cu clientul
- Comunicarea in interiorul cabinetului
Managementul intern al cabinetului
- Managementul relatiilor cu clientul (CRM)
- Facturarea
- Proiecte si activitati
- cronologia si istoricul activitatilor
- Personal si alocare timpului
- Documente
- Fluxul de activitati
- Practici si proceduri , know-how
Avantaje
Organizare și comunicare
Proceduri si flux de lucru
Proceduri si procese transparente
Analiza afacerii inainte de preluare, identificarea din timp a riscurilor.
starea lucrărilor contabile la nivelul companiei
Desigur aceasta depinde și de rapiditatea cu care dumneavoastră ne puneți la dispozitie documentele si informatiile relevante.
Analiza afacerii
RAPORTARE ACCESIBILE ONLINE
Veți avea oricând o imagine reală și actuală a afacerii, cu cei mai importanți indicatori și situații financiare.
Cash flow si Buget personalizat
Actualizat permanent.
cfo extern
Beneficiați de un pachet specific de rapoarte și analize.
Managementul documentelor
transmitere pe cale electronică
Informatiile vor putea fi prelucrate in timp real, reducerea timpului cu pregatirea documentelor.
Adresa email dedicata
Știți intotdeauna unde sa trimiteti documentele
consultanță IT în vederea automatizării proceselor dumneavoastră
Scăpați de operațiunile repetitive.
Arhive electronice indexate
Accesați imediat copiile după facturi, contracte și restul documentelor în condiții de maximă sigurantă.
Comunicare modernă
Pe lângă clasicul telefon veți putea lua legătura cu noi prin intermediul Microsoft Teams și WhatsApp.
Cunoștințe
proceduri, procese și fluxuri informaționale
Optimizați procesul financiar contabil din cadrul companiei dumneavoastră.
Consultanta IT in domeniul software si hardware
Alegeți structura optimă pentru suita de aplicații financiar contabile.
Consultanți
O echipă de profesioniști
Bogdan pereteatcu
Expert Contabil